NGTGKiWIR Tehawar
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Postępy
Download

Wersje demonstracyjne
Pełne wersje
Łatki
Muzyka

Kącik Literacki
Wsparcie
FAQ
Forum
Kontakt
Galeria
Szukaj
Marek Ł. J. Mazur
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 8
Najnowszy Użytkownik: majaHumbRA
Takie tam bajery
Witamy
To jest strona Niezależnej Grupy Twórców Gier Komputerowych i Wszelkich Innych Rzeczy - Tehawar.
Grupa ta liczy na razie trzech członków - Rivena (od gier komputerowych, przeróbek filmowych i muzyki), Al*Jarida (który gdzieś tam sobie jest) i Gerthala (od testowania, podtrzymywania nas na duchu i podrzucania sugestii).
Strona jest w budowie i będzie w tej budowie do końca świata, więc nie czepiać się, że tak ubogo to wygląda :/...


Ukończone dzieła:
2010 - 2012: Projekt Wojownik - parodia japońskich gier RPG 2D. Może nie działać na Win8 lub nowszym.
2013: Prosta Gra Sportowa - zarządzaj drużyną wojowników, wystawiaj ich do walki w turniejach i pnij się w wielkim rankingu drużyn. Tak w dużym skrócie się to przedstawia :) Może nie działać na Win8 lub nowszym.
2013: Prosta Gra Strategiczna - Turowa gra strategiczna do wieloosobowej rozgrywki na jednym komputerze. Twórz armię i podbijaj sąsiednie tereny, aż dotrzesz do terenów innych graczy i rozpoczniesz z nimi epicką wojnę... Gra umożliwia też rozgrywkę z przeciwnikami sterowanymi przez komputer. Może nie działać na Win8 lub nowszym.
2016: Ribbon Racer - gra wyścigowa, w której auta ulepszają się w trakcie wyścigu, a ponadto dysponują specjalnymi mocami i potrafią do siebie strzelać. Trasy nierzadko zawierają też elementy zręcznościowe.
2017: Dots & Walls - prosta gra zręcznościowa, w której sterujemy czterema kulkami tak, by te unikały zbliżających się ścian. Jednakże w każdym momencie możemy sterować tylko jedną kulką, a sterowanie przechodzi cyklicznie pomiędzy wszystkimi kulkami.
2017: Dots & Walls: All 4 Once - Hardkorowa wersja Dots&Walls, w której musimy jednocześnie pilnować wszystkie kulki.
2017: Trust Game - Gra oparta na Dots&Walls, ale dostosowana do rozgrywki dwuosobowej na jednym urządzeniu.
2018 - 2019: Ribbon Racer Next - gra wyścigowa, w której auta mogą się transformować w trakcie trwania wyścigu. Gra zawiera lokalne multi do 4 graczy, a także tryb fabularny dla jednego gracza.
2017 - 2019: Coball - prosta gra zręcznościowa na urządzenia mobilne, oparta na Pongu, dająca możliwość gry dwuosobowej na jednym urządzeniu.

W trakcie realizacji:
2014 - 20XX: Crystanks - Turowa gra strategiczna z trybem gry jednoosobowej w postaci powieści wizualnej opisującej wydarzenia około 100 lat po tym, co działo się w "Kryształach i Klejnotach". Oprócz tego możliwość gry wieloosobowej na jednym komputerze i nawet edytor map.
2017 - 201X: Crystanks: Przed Inwazją - Jednowątkowa historia przedstawiona w formie powieści wizualnej z elementami turowej gry strategiczno-logicznej. Akcja gry koncentruje się na turnieju strategów, który rozegrano na 2 lata przed wydarzeniami opisanymi w Crystanks.

Dokładniejsze informacje na temat aktualnie prowadzonych prac znajdziesz tutaj

Planowane dzieła:
20XX - 20XX: Memory RPG - Hołd dla pierwszych gier na konsolę tekstową, którymi zaczynałem moją przygodę z tworzeniem gier komputerowych. Akcja gry będzie się odbywać w świecie inspirowanym właśnie tymi niedokończonymi dziełami, które nigdy nie ujrzały światła dziennego. Rozgrywka będzie oparta na grze w Memory, a cała gra będzie dostępna w wersji na PC i Androida

Przerwane i/lub porzucone projekty:
2010 - 20XX: Pogromcy Smoków - planszówka RPG nawiązująca stylem do klasycznych niekomputerowych gier planszowych typu "Magiczny Miecz".
2013 - 20XX: Kryształy i Klejnoty - RPG trochę w stylu Puzzle Questa, trochę w stylu Clash of Heroes, czyli z walkami w postaci gry logicznej.
PreCrystanks we Wczesnym Dostępie?!
Gry
Po kilku miesiącach, odkąd Gerthal otrzymał wersję testową Crystanks: Przed Inwazją, w końcu zakończył testy, jednakże stwierdził, że nie ma czasu ani chęci, by przetłumaczyć 300 stron A4 tekstu na język angielski. W tych okolicznościach jestem zmuszony samotnie podjąć się tego wyzwania, a ponieważ specem w tłumaczeniu nie jestem i również nie mam na to aż tyle czasu, postanowiłem, że po przetłumaczeniu kilku pierwszych rozdziałów opublikuję grę we Wczesnym Dostępie za połowę planowanej ceny, a następnie na bieżąco będę tłumaczył i dokładał kolejne rozdziały (i łatał ewentualne błędy).

A tymczasem upadł projekt remake'u Prostej Gry Sportowej, gdyż rozszerzenie i ustandaryzowanie puli umiejętności i anty-umiejętności zawodników przyniosło szereg trudnych do wykrycia błędów, a i sama przebudowa programu z wersji strukturalnej na obiektową nie przebiegła bez problemów. A ponieważ już rozpocząłem pracę nad kolejnymi dwoma projektami, nie mam pojęcia, kiedy do niego wrócę.

Przy okazji dokończyłem wspomniany dawno temu projekt Coball, który tworzyłem jeszcze w czasach Dots&Walls i Trust Game. Tak więc możecie śmiało wbijać na Google Play i ściągać, jako że gra jest całkowicie darmowa i wolna od reklam.
 
RivenGemini dnia czerwiec 10 2019 13:29:16 · 0 Komentarzy · 26 Czytań · Drukuj
 
Ribbon Racer Next na Steamie!
Gry
22 lutego 2019 na Steamie ukaże się kolejna gra z serii Ribbon Racer (czyli wyjątkowo zgodnie z moją obietnicą, że pojawi się w pierwszym kwartale 2019 roku).


W przeciwieństwie do Ribbon Racera, w Ribbon Racerze Next jest tylko jeden typ auta, ale za to wyposażony w niemal wszystkie moce dostępne w Ribbon Racerze. Tak więc teraz podczas wyścigu będzie można transformować podwozie lub nadwozie auta, by dostosować się do warunków.


Tak oto mamy:
+Podwozia+
- standardowe - do jazdy po zwykłym asfalcie (i ewentualnie po lodzie, jeśli nie przeszkadza nam duży poślizg) i do zjeżdżania z górki, pozwala także minimalnie sterować autem w powietrzu
- terenowe - do jazdy po ziemi, mające lepszą sterowność (przydatne przy ostrych zakrętach) i przyczepność (nie traci prędkości przy wjeździe pod górę, ale również nie nabiera szybkości przy zjeździe w dół) i przyspieszenie
- łyżwowe - pozwala osiągać największe prędkości, ale nie pozwala skręcać

+Nadwozia+
- standardowe - to po prostu zwykłe nadwozie, które nie robi nic
- turbo-dopalacze – zwiększają maksymalną prędkość i maksują przyspieszenie (co z kolei wpływa na ograniczenie skuteczności hamowania)
- skrzydła – pozwalają sterować autem w powietrzu, jak również pokonywać w ten sposób większe odległości

W każdym momencie wyścigu mamy ustawiony jeden typ podwozia i jeden typ nadwozia, tak więc daje nam to w sumie 9 różnych kombinacji.
Tak samo jak w Ribbon Racerze, tutaj również możemy strzelać do oponentów. Trafiony pociskiem gracz nie będzie mógł zmieniać nadwozia przez 10 sekund, a w tym czasie jego nadwozie będzie ustawione na standardowe (czyli nie będą dostępne turbo-dopalacze i skrzydła)


Tym razem trasy składają się z losowych elementów. Tzn. Przygotowałem ponad 35 fragmentów, z których losowana jest cała trasa. Dodatkowo większość fragmentów może wystąpić z różnymi wariantami podłoża, a poza tym każdy fragment jest przejezdny w dwie strony, więc na trasie może pojawić się w wersji odwróconej.


No i, co najważniejsze, RRNext posiada tryb fabularny! Przejdź drogę od żółtodzioba do legendarnego mistrza i zdobądź dziewczynę (tak przy okazji, bo czemu nie?)! Ten tryb oferuje różne ciekawe warianty rozgrywki (np. turniej, w którym po każdym wyścigu zawodnik z najmniejszą liczbą punktów odpada z rywalizacji). No i nieskromnie wspomnę, że sam nieraz pojawiam się w tej grze (aczkolwiek nie jest to mój debiut, bo mogliście mnie spotkać również w Projekcie Wojownik :) ).


Tak więc zachęcam do kupowania, bo wiecie, dobrze by było w końcu nająć jakiegoś profesjonalnego grafika i zacząć tworzyć ładniejsze gry, a do tego trzeba mieć kasę.
 
RivenGemini dnia luty 15 2019 12:39:09 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 58 Czytań · Drukuj
 
Podsumowanie roku 2018
Dawno nic tu nie pisałem, więc wypadałoby poinformować wszystkich, którzy przypadkowo znaleźli się na tej stronie, co tu się wyrabia i jak przebiegają prace nad nowymi i starymi projektami.
Tak więc oto lista rzeczy, które zrobiłem w tym roku:
+ skończyłem tworzyć rozpoczęty niemal dwa lata temu projekt Crystanks: Przed Inwazją. Obecnie przechodzi testy u Gerthala, a następnie, po uwzględnieniu jego sugestii i poprawieniu ewentualnych błędów, przejdzie jeszcze jeden test. Niestety pozostanie jeszcze kwestia tłumaczenia na angielski (Steam nie zezwala na wydanie gry tylko w języku polskim), a tego nie załatwi się w tydzień (w końcu scenariusz gry to około 300 stron A4). Tak więc nie wiem, kiedy ostatecznie rCrystanks: Przed Inwazjąr1; ujrzy światło dzienne, ale raczej na pewno nie później niż w 2019.
+ Ribbon Racer jest już dostępny na platformie Steam. Dostępna tam wersja 1.2 jest wzbogacona względem pierwotnej wersji o nowe auto i aż 6 nowych tras. Do tego zanotował upgrade graficzny, poprawę fizyki, nowe możliwości ustawień rozgrywki (między innymi w końcu AI może kierować nie tylko białymi autami), a także system osiągnięć. Ponadto na Steamie mam możliwość łatwego tworzenia aktualizacji gry, dlatego jak tylko znajdę jakiś błąd, albo wymyślę jakieś usprawnienie, mogę natychmiast wprowadzić to w życie, tak więc mimo ponad dwóch lat na karku Ribbon Racer wciąż jest rozwijany.
+ i choć RR nie cieszy się popularnością, aktualnie pracuję nad jego kontynuacją pod nazwą Ribbon Racer Next. Gra jest już w dość zaawansowanym stanie i powinna pojawić się na Steamie jeszcze w pierwszym kwartale 2019 roku.
+ pracuję też nad nową wersją Prostej Gry Sportowej. Uznałem tę grę za zbyt dobrą, by miała przepaść w odmętach internetu (poza tym była tworzona na przestarzałym Allegro 4.x i na nowych Windowsach może mieć solidny problem z uruchomieniem), dlatego tworzę remake na silniku Unity. Jak dobrze pójdzie, ta gra również będzie miała swoją premierę w pierwszym kwartale 2019 roku.

I to chyba tyle z najważniejszych informacji. Przy okazji życzę wam radosnych Świąt Bożego Narodzenia i szczęśliwego Nowego Roku. A żeby wywołać hype na nadchodzące projekty, zamieszczam poniżej obraz Emily Cortez (kto grał w PGS, ten wie):


 
RivenGemini dnia grudzień 14 2018 15:44:45 · 0 Komentarzy · 82 Czytań · Drukuj
 
Jeszcze żyję i tworzę
Gry
Po niemal trzech latach przerwy zaktualizowałem info o postępach w naszej (a raczej mojej) twórczości.
Jak możecie się stamtąd dowiedzieć, obecnie pracuję pełną parą nad projektem "Crystanks: Przed Inwazją" i tym razem nie spocznę, dopóki go nie ukończę.
W zasadzie z polską wersją planuję wyrobić się do wakacji (choć raczej wątpię, by udało mi się tak szybko narysować 27 scen, kiedy tyle innych rzeczy jest jeszcze do zrobienia), czyli skończonego dzieła należy spodziewać się jeszcze w tym roku.
Scenariusz powstawał ponad rok i liczy około 300 stron A4, ale wymaga drobnych poprawek w związku z przebudowaniem rozgrywki (w niektórych miejscach fabuła odnosi się do zasad rozgrywki, więc skoro te uległy zmianie, nie mogę zostawić scenariusza tak jak jest teraz).
Na potrzeby projektu musiałem zrobić sprite'y aż dwudziestu pięciu postaci, ale tę pracę właśnie zakończyłem dzisiaj.
Dokończenie drugiej rozgrywki i poprawa scenariusza to kwestia kilku dni. Większy problem stanowią wspomniane sceny, gdzie oprócz postaci będę musiał jeszcze narysować tła, a z tym radzę sobie najgorzej.
Ale póki co z wieloma problemami już teraz poradziłem sobie lepiej i szybciej niż początkowo zakładałem, więc mam nadzieję, że z tym będzie podobnie.
Tak że tego... Wesołych Świąt.
 
RivenGemini dnia marzec 31 2018 15:16:51 · 0 Komentarzy · 111 Czytań · Drukuj
 
Proste gierki na Androida
Gry
Darmowe gry powracają!!!

Tym razem mam do zaoferowania garść aplikacji na Androida - są to gry proste, ale przy tym całkiem wciągające.
Na początek Dots&Walls, czyli to, od czego się zaczęło - gra polega na przesuwaniu czterech kulek (kropek) tak, by unikały zbliżających się przeszkód (ścian). Jednakże w każdym momencie możemy sterować tylko jedną kulką, a sterowanie przechodzi cyklicznie między wszystkimi kulkami. Gra wymaga uważnej obserwacji i planowania, bo jeśli nie zareagujemy odpowiednio wcześnie na zbliżające się przeszkody, możemy nie mieć już możliwości się uratować.
Na zachętę dodam, że w grze umieściłem aż 3 swoje autorskie utwory muzyczne, z czego aż z dwóch jestem całkiem zadowolony ;)
P.S.: Gra ma również wersję na PC, ale jako że jest całkowicie pozbawiona reklam, a do tego wiadomo - na PC gra się dużo lepiej niż na tablecie czy telefonie - ta wersja nie jest darmowa (na razie), ale kosztuje jedynie 0,5 euro (czyli nieco ponad 2 zeta, no przecież za chleb płacicie więcej, nie?)

Druga gra, którą proponuję to pochodna tej poprzedniej - Dots & Walls: All 4 Once. Tym razem możemy w dowolnym momencie przesunąć dowolną kulkę (wystarczy kliknąć w odpowiedni obszar ekranu). Ponieważ tym razem losowe tworzenie ścian nie musi pilnować, by odstęp między przeciwległymi ścianami był dostatecznie duży, byśmy mogli w przeciągu 4 sekund wykonać unik, poziom trudności szybko idzie w górę. Ogarnij tu 4 ścieżki jednocześnie... No czyste szaleństwo. Dlatego tę grę polecam wyłącznie prawdziwym hardkorom.

Trzecia gra jest z kolei pochodną tej drugiej z serii Dots&Walls. Ponieważ All4Once okazało się być zbyt trudne do opanowania dla przeciętnego śmiertelnika, postanowiłem oszukać system i zagrać w to z bratem - okazało się to wówczas nieco prostsze, a przy tym całkiem fajne i emocjonujące. Dlatego nie zwlekając długo przerobiłem tę grę tak, by można było łatwo i przyjemnie ogarnąć ją na 2 osoby. Tak narodziła się TrustGame. W tej wersji przeznaczonej dla 2 osób każdy gracz ogarnia tylko 2 ścieżki, dodatkowo są one wyróżnione kolorami i ustawione na przemian, by ułatwić sterowanie. Gra okazała się być pozytywnie przyjęta bez względu na wiek (nawet mój ojciec, który nigdy nie grał w gry komputerowe, a co dopiero tabletowe, zgodził się ze mną zagrać; za to moja matka czasem sama mi proponuje, bym z nią zagrał). Tak więc tę grę polecam najbardziej, ale jeśli nie macie z kim grać, albo wolicie grać na komputerze, to oczywiście zachęcam do ściągnięcia/kupienia oryginalnego Dots&Walls.

A w przygotowaniu jest już kolejna dwuosobowa gierka na Androida (tym razem jednak coś zupełnie innego, nie powiązanego z Dots&Walls), która będzie też rozszerzona w wersji na PC (gdzie będzie można grać nawet w 4 osoby).
A tymczasem ogarnijcie te nowe gierki - linki podaję poniżej.


Dots&Walls (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Tehawar.DotsWalls
Dots&Walls (PC): https://rivengemini.itch.io/dotswalls
Dots&Walls: All4Once (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Tehawar.Dots
TrustGame (Android): https://play.google.com/store/apps/details?id=com.Tehawar.TrustGame
 
RivenGemini dnia sierpień 09 2017 13:17:50 · 0 Komentarzy · 153 Czytań · Drukuj
 
Ribbon Racer na itch.io
Gry
Ponieważ użytkownicy Steam okazali się być trochę zbyt wymagający, poszukałem innej platformy dystrybucji, tak więc teraz możecie już bez przeszkód kupić Ribbon Racera.


Oto link:
Ribbon Racer
 
RivenGemini dnia styczeń 04 2017 15:19:48 · 0 Komentarzy · 180 Czytań · Drukuj
 
Ribbon Racer na GreenLight!
Gry Link
Nasza najnowsza gra - trójwymiarowa ściganka oparta na nieszczęsnym Unity3D - właśnie wylądowała w poczekalni na Steamie. Właściwie to wylądowała tam już jakiś czas temu, ale od tego momentu przeszła kilka gruntownych zmian i poprawek, tak więc dopiero teraz informuję o tym na stronie. Poniżej zamieszczam nagranie z gameplay'u, a wszystkich zainteresowanych projektem zapraszamy tutaj, gdzie możecie sobie więcej o projekcie poczytać, lub pooglądać filmy i screeny z gry. Oczywiście zachęcam też do głosowania na projekt.


 
RivenGemini dnia listopad 21 2016 12:13:31 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 150 Czytań · Drukuj
 
KiK demo 0.4
Download
Dwa lata to szmat czasu i nie ukrywam, że zmiany i nowości, jakie zaszły w tej grze, choć są widoczne, nie tłumaczą tego, dlaczego tworzenie drugiego rozdziału przygód Żytosława trwało tak długo. W końcu pierwsze demo, do którego gra powstawała od zera, a który też zawierał cały rozdział, powstawało raptem 2 miesiące, a tu nagle na kolejną odsłonę przyszło czekać dwa lata.
Nie tłumaczy mnie to, że w międzyczasie zrobiłem dwie gry: Prostą Grę Sportową (w wersji 1.0 i później 1.2) i Prostą Grę Strategiczną; ani też to, że znowu testowałem, naprawiałem i modyfikowałem Projekt Wojownik. Poczyniłem też spore przygotowania do gry Crystanks (wszystkie jednostki, animacje ataków, system walki, edytor map i w ogóle całą rozgrywkę wieloosobową), na głowie miałem też studia, na które powróciłem w 2013 roku (stąd zapewne ta wyrwa w mojej twórczości w roku 2014, kiedy to oprócz paru przeróbek filmowych i kilku utworów muzycznych nie mogę sobie zapisać na swoim koncie żadnego większego dzieła).

Najważniejsze, że się nie poddałem i w końcu mogę wam oddać do grania kolejny fragment tej wspaniałej gry, na który i tak nikt nie czekał.

No ale cóż - oto jest KiK demo 0.4

Zapraszam do ściągania i grania - a kto jest ciekaw, co się zmieniło przez te niemalże 2 lata od ostatniego dema, może śmiało zajrzeć do osobnego artykułu.
 
RivenGemini dnia luty 26 2015 22:54:21 · 0 Komentarzy · 250 Czytań · Drukuj
 
Łatki i uaktualnienia
Download
Rozejrzałem się trochę po swojej stronie (bo oprócz mnie nikt chyba tego za bardzo nie robi) i oto odkryłem, iż nie wszystkie linki do moich dzieł działają prawidłowo. No dobra, tak właściwie tylko jeden plik wygasł, ale problem już został rozwiązany. Tak więc jeśli próbowałeś/próbowałaś wcześniej ściągnąć Prostą Grę Strategiczną (która dotychczas jest naszym najładniejszym skończonym dziełem), a się nie dało, to teraz możesz spróbować ponownie.

Druga sprawa dotyczy łatki, która poprawia jeden bardzo drobny błąd z Projektu Wojownik (tak! nawet po tylu latach wciąż jestem w stanie coś tam naprawić, choć oczywiście byłoby łatwiej, gdyby więcej osób zgłaszało mi, co tam nie działa jak należy). Błąd dotyczył Wieży Małp, której nie dało się przejść bez wsparcia (a prawdopodobnie odpowiadał za to brak znaku '=' w jednym miejscu w kodzie). Cóż, problem teoretycznie rozwiązany, ale na wszelki wypadek nie idźcie tam w pojedynkę.

Trzecia sprawa dla odmiany również dotyczy łatki - tym razem do Prostej Gdy Sportowej. Właściwie niczego ona nie naprawia, ale pozwala zmienić rozdzielczość na 1366x768 w wersji pełnoekranowej, a także pozwala w dowolnym momencie rozgrywki przyłączyć się innym graczom lub wyrzucić któregoś gracza. Ten patch był gotowy już w styczniu, ale wstrzymałem się z nim, bo chciałem jeszcze dorzucić możliwość eksportowania/importowania drużyn, ale wygrało lenistwo. Tak więc ta modyfikacja będzie musiała jeszcze poczekać.

To tyle na razie. Pozdrawiam największych fanów naszej grupy :)
 
RivenGemini dnia luty 09 2015 18:22:18 · 0 Komentarzy · 256 Czytań · Drukuj
 
900 wejść!!!
Dzisiaj świętujemy 900-ne wejście na naszą stronę!
Jak to szybko zleciało! Dopiero co założyłem tę stronę... jakieś ponad 3 lata temu. I oto widzę w statystykach "Liczba wejść: 900".
Oprócz tego widzę na samym dole strony, że miała 36 307 unikalnych wizyt... Trochę rozbieżne są te wyniki, ale co tam. I tak pewnie ponad połowa z tych wejść była moim dziełem, a pozostałe to efekt działań Google Botów.
Nieważne jak, ważne że jest 900 wejść!
Już się nie mogę doczekać 901 wejścia :)
 
RivenGemini dnia luty 08 2015 17:56:23 · 0 Komentarzy · 240 Czytań · Drukuj
 
1z10 według Rivena
Filmy
News zawiera dane wizualno-dźwiękowe z YT, a ponieważ niektórzy mogą nie mieć wyłączonej opcji autoodtwarzania, treść newsa znajdziecie pod przyciskiem "czytaj więcej" (żeby nikt się nie przeraził, że nagle mu skądś głos zaczyna dobiegać :) )
 
RivenGemini dnia listopad 29 2014 19:50:18 · Czytaj więcej · 0 Komentarzy · 246 Czytań · Drukuj
 
Strona 1 z 3 1 2 3 >
Na Forum
Najnowsze Tematy
Prosta Gra Sportowa
Projekt Wojownik
Witty Title of the T...
Najciekawsze Tematy
Prosta Gra Sportowa [25]
Projekt Wojownik [2]
Witty Title of th... [1]
Ostatnie Artykuły
Privacy Policy
KiK Demo 0.4
Projekt Wojownik Patch
Prosta Gra Sportowa ...
Postępy
Ankieta
Czy ta ankieta skutecznie odwróciła twoją uwagę od słabego wyglądu naszej strony?

O, to macie jeszcze jakąś stronę?

W ogóle nie zauważyłem/zauważyłam, że jest tu jakaś ankieta.

Ankieta ma za mało odpowiedzi do wyboru, by skutecznie odwrócić uwagę.

Ja to tu tylko z powodu ankiety wpadłem/wpadłam.

Nie, bo aby wziąć w niej udział, trzeba było się zalogować...

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Brak postów.
Powered by PHP-Fusion copyright © 2003-2006 by Nick Jones.
Released as free software under the terms of the GNU/GPL license.


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie | fashiontrends.icu | frmode.eu